zondag 6 juli 2014

Jimme 15 Jaar

Deze post draag ik op aan ons hondje Jimme, om zo toch nog een beetje zijn 15e verjaardag te vieren.
& hierdoor hoop ik het beetje bij beetje een beter plekje te kunnen geven.
Het besef dat hij er vandaag de dag niet meer is, is er wel, maar ook weer niet, omdat het zo leeg en stil is in huis..

Hier foto's op een rij in een redelijk chronologische volgorde:





bij het vrouwtje






rare slaapgezichten

in de heerlijke zon op de bank








rare slaaphoudingen








buiten blij zijn in het gras



zonnn



nog meer zon

last van dementie: de mand niet kunnen vinden














buikpijn hebben..







lol in de keuken





lekker hangen


hé, wat moet dat?







steeds moeilijker/stijver lopen






hangen tijdens stil staan



duwen met je hoofdje

'staand' eten






je laatste middaguurtje





rustig ingeslapen op 04-03-2014
R.I.P. Jimme <3
Vergeten zal ik je nooit, je leeft door in mijn hart. Love you forever <3 Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heej, leuk als je een berichtje achterlaat!
Plaats de link van jouw blog en ik kom een kijkje nemen :)

Liefs,