maandag 1 september 2014

Shoplog - Primark Zoetermeer

Hoera, een shoplog van de Primark te Zoetermeer!

Natuurlijk heb ik al vaker geshopt bij de Primark, maar dat was in Rotterdam.
Dit keer ben ik met mijn nichtje Naomi geweest & zie hier het resultaat van mijn aankopen:

rokje €5.00

hemd €2.00
Als haren op mijn hoofd heb ik er spijt van dat ik maar één hemd heb gekocht. Ik heb het gekocht zonder het te passen. Het zit onwijs lekker, losjes, goede en warme stof en er waren meerdere leuke kleurtjes!

€5.00

Uiltjes, altijd fijn om te zien én te dragen. :)

5 paar sokken €6.00

Tip! Lekkere warme sokken voor een zacht prijsje. Hier ben ik echt reuze blij mee en hopelijk hebben ze deze nog steeds als ik de volgende keer weer ga shoppen.

Strandtas mint €4.00
Voor deze prijs kon ik deze strandtas in de kleur mint niet laten liggen. Erg handig vind ik ook het binnenvak, de verstelbare schouderband en de rits.



Flaphemd €7.00
Je vraagt je misschien af: 'Flaphemd'? Tja, ik had namelijk geen idee hoe ik het anders moest noemen. De voorkant is zoals een normaal hemd, maar de achterkant is meer als een half dichtgeslagen bloesje zonder knopen. De flappen hangen dus redelijk los aan de achterkant en met omdraaien zwiepen ze ietwat heen en weer. Leuk effect :)

Strapless BH €3.00
Onesie €14.00
Shotglaasjes €1.50
Uilenbeker €3.00

Pastelkleurige elastieken, dik €1.50
én dun €1.50
6 verschillende kleuren en 5 van elke kleur. Hierbij heb ik gekozen voor zowel dik en dun elastiek.

Chewits €1.50
De enkele kostten €0.50, dus dan maar in een grootverpakking van 6. De smaak gaat richting de Fruittella, maar is het qua bite riching de kauwgom. Al kun je er zeker géén bellen mee blazen, nooit niet.

Badschuim The Bubbles & Butters Company €2.00
Lekker voor een schuimend bad, heerlijk ruikend naar koude chocolademelk!
Ben jij weleens bij de Primark geweest? Zo ja, op welke locatie en welke kleding/accessoires heb je gekocht?
Liefs, 

2 opmerkingen:

  1. Ohh leuke shoplog, leuke aankopen heb je gedaan! ^^ LEUKE ONESIE!
    De elastiekjes heb ik ook, in het zwart! Die zijn echt fijn omdat ze niet zo'n ijzer stukje hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! :D Ja, leuk hè? Èn hij is lekker warm! Heb jij ook een onesie?
      Het is zó fijn als elastiekjes geen ijzer stukje hebben! Er is afgelopen weekend pas ééntje kapot gegaan :)

      Verwijderen

Heej, leuk als je een berichtje achterlaat!
Plaats de link van jouw blog en ik kom een kijkje nemen :)

Liefs,