donderdag 6 februari 2014

Fotodagboek - Oktober

Zie hier het fotodagboek van de maand oktober:


In deze maand heb ik met Sharon van een heerlijke high tea genoten, daarna lekker geshopt.


Zat er een kolibrievlinder achter in de tuin, zo mooi om te zien! Echt heel apart, want in eerste instantie lijkt het een mot en een vlinder. Na een kleine tijd zoeken op het internet, kwamen mijn vader en ik uit op de kolibrievlinder. Het beestje dankt de naam aan de manier waarop het vliegt, de snelheid van de vleugels.


Werd mijn zusje op 6 oktober 19 jaar. Hierboven zie je haar cadeautje van mij & mijn vriend, tijdens vakantie in Frankrijk speciaal voor haar gekocht!


Had Stephanie 4 kaartjes gewonnen voor 'Webshop Till You Drop', waardoor we er met z'n viertjes heen konden. We hebben uiteindelijk een gezellige middag gehad, na een aantal workshops, aankopen, lekkernijen en heel veel inspiratie, is het een geslaagde dag geworden. ^^)


Ben ik samen met mijn vriend gezellig bij mijn broer en zijn vriendin geweest. Onder het genot van een verse kop muntthee lekker bijgekletst.


Heb ik voor het eerst een Instagram account aangemaakt en probeer ik regelmatig foto's van verschillende momenten vast te leggen.


Onder andere momenten zoals deze, de verschillende slaaphoudingen van Jimme, haha!


En ja, het kan dus nóg gekker!


Maar zoals je hier kunt zien, kan hij ook nog heel normaal in zijn bench slapen. ;)


Kwam mijn opa aan met een zelfgekweekte rode kool van 7,5 kilo.. Wat een joekel! Die hebben we dan ook niet in 1 keer opgegeten, haha :')


Ben ik weer begonnen met de serie The Originals. Toch een tijdje gewacht met kijken, zodat ik niet lang of nauwelijks op een nieuwe aflevering moest wachten.


En naast The Originals kijk ik dan ook The Vampire Diaries! Naast deze 2 series kijk ik er overigens nog een aantal en wil ik er nog véél meer kijken. Maar die informatie is voor een andere keer. ;)


Zie hier de duif Keco, vernoemd naar zijn ouders Kees & Co :') Het is een lief beestje, woont buiten in een hokje. Maar als hij binnen wordt gehaald, dan zit hij graag verstopt en op een warm plekje.


Zie hier 1 van mijn vele creaties om te smullen: banaan, een laagje pure chocolade met een topping van fijngehakte hazelnoten.


Hier een foto van een zonsondergang. Bij deze vind ik de zonnestralen prachtig om te zien, vooral met de donkere lucht eromheen. Dat maakt het hele plaatje nog intenser, compleet.


En als laatste nog met mijn lief uit eten geweest bij de Pannekoekenbakker/Pannekoekenboot in Woudrichem. Op de foto is de Griekse pannenkoek met reepjes gyrosvlees, ui, tzatziki, feta, olijven en sla te zien die ik had besteld. Mijn vriend had de pizzapannekoek Shoarma met champignons, kaas, Napolitaanse saus, Italiaanse kruiden en knoflooksaus besteld. Beiden waren overigens heerlijk!

Hopelijk heb je veel kijkplezier gehad met de foto's!
Tot de volgende keer!

Ps. Laat bij reacties gerust een link achter van jou fotodagboek ;)

1 opmerking:

Heej, leuk als je een berichtje achterlaat!
Plaats de link van jouw blog en ik kom een kijkje nemen :)

Liefs,